Wanted

sådär. då var man hemma. äntligen! har varit i skolan från halv nio till sex. sedan gick jag Michaela Andrea och Erik till Pelles och åt lite innan det var dags för bio. Bion var helt okej. Inte allt för bra men heller inte dåligt. Angelina är ju såå jädra snygg! Ska bli spännande att diskutera den imorgon i klassen. Jag har även engelska muntliga imorgon. Och jag är redo! så ska det låta.

Jag ska nog hoppa in i duschen nu, och sen ska jag kika lite på tv. Hittade även min maskeraddräkt idag på butterix, eller vad affärn nu heter. Den kostar ju lite så frågan är om man har lust att lägga ut flera hundra på en outfit man antagligen bara kommer använda en kväll?

Kommentarer
Postat av: A

när är maskeraden? :)

2008-10-14 @ 01:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0