vilken helg!

Jahopp, då var det söndag igen. Så fort mamma och pappa lyckats fått upp mina gardiner ska jag städa rummet och fixa lite grann. Var ju på IKEA igår, och jag hittade nog allt jag letade efter. Känns skönt! Hittade dock inte så mycket kläder. Letade en jacka men fanns ingen som föll mig i smaken. Jag vill ha topshop-jackan! Jag hittade iallafall ett par skor. Lite kortade stövlar med kilklack från dinsko, sen hittade jag en tröja, underkläder och lite småkrafs. Alltid bra att ha!

Lördagkvällen blev lite som den blev. Elin och jag började med att gå på bio. Småstadsliv. Huuuuuur bra som helst! och jag fällde en tår där i slutet också. Ja, en mycket bra film. Sen drog vi vidare till Marie där Marie Erika och Sara befann sig. Elsa och jag bestämde oss för att dra på tranan, sådär huxflux. vi fixade skjuts och åkte. Det visade sig att Elsa hade leg, medan jag satt där och tänkte för mig själv att jag passerat 40. När vi kom fram hoppades vi på att det inte var legkontroll, men johodå. det var det. jag kom inte in. så, vi bestämde oss för att åka hem igen, men så lätt var det inte. Vi gick till max tillslut och köpte en maxbox, och vi råkade få världens segaste kassakille. Vi fick springa från max till kyrkan för att hinna med bussen. vi hann ju, såklart, och där satt vi helt ensam på bussen. Jag hoppade av i alfta och sen hände inte mycket mer. Imorse åkte jag och Marcus till ön för att kolla på när min brors lag mötte Edsbyn. Rättvik vann och blev femma i serien. Bra där. Nu ska jag städa och sedan plugga. Prov imorgon 08.00!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tror att jag vet vilken den där sega kassakillen är, det finns nog bara en som kan vara såå otroligt seg som han. Psykande :)

2008-10-06 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0