behov av shopping

Idag hade vi kick-off med elevrådet i Alfta. Vi lekte lekar och diskuterade viktiga frågor, samt åt mat på Gästis. Verkligen en kanondag! Det var superintressant. Hoppas alla tyckte det :) När vi var klar där cyklade jag och Marcus hem till honom. Och nu är jag hemma. Har precis ätit, och ska snart städa mitt rum. Det ser inte välkomnande ut, precis. Imorgon är det skol-sm i Bollnäs. I fotboll. vi ska möta Bollnäs och Östersund tror jag det var. Så denna vecka är superskön för mig :)

jag sitter och skriver en inköpslista till helgen. Ikea och shopping väntar. Hoppas verkligen jag hittar allt jag letar efter. Jacka, skor, varma tröjor, gardiner, påslakan, väska, smink osv osv... Det är så mycket som jag behöver just nu. Och ja, jag gillar att handla påslakan! Vill ha ett fint vitt med spets. ja, ifall ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack snälla du :)

2008-10-01 @ 21:51:33
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Liene

Kul med shoppning, alltid:D Hoppas du hittar allt du behöver.

2008-10-01 @ 21:54:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0