Simple Plan ftw



förut älskade jag detta band, jag gillar dom nu med men inte alls på samma sätt. Jag var in på deras hemsida minst 5 gånger om dagen förut och läste alltid de senaste nyheterna. jag såg till att ha alla låtar innan andra. och när de kom till Stockholm hade jag chansen att åka ner och se dem med några människor härifrån som är några år äldre. min mor gillade inte idén. ingen av mina vänner ville ner och se dem så jag blev hemma. jag kommer ihåg att de skulle spela live i tv4 nyheter en morgon. jag satt klistrad framför tvn, spelade in och kolla typ hundra gånger den dagen. när de andra kom hem från konserten fick jag signerad skiva och tshirt. gissa om jag var glad! Haha.. har nog aldrig gillat ett band så mycket i hela mitt liv. och jag SKA se Simple Plan live innan jag dör. det är en sak som är säker! ;D jag vet att Marie är på nu iallafall.  ;;;;;) visst?

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Ahha trevligt! :D

haha party is the shit ;)

2008-10-16 @ 19:36:24
URL: http://alindstein.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

underbart :D

200 HM

300 STADIUM

200 BIO

KICKS 200

MC DONALDS 50







hihi pussan ! / N

2008-10-16 @ 19:43:21
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: maaaarie

JAAG ÄR SÅ JÄVLA PÅ!!!!

2008-10-16 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0