kolla-serier-dag

inne på sista säsongen av satc nu. vill inte kolla mer, då jag vet att avsnittet blir färre och färre.

I helgen har vi fotbollsavslutning på röda bonden här i Edsbyn. det är damlaget, herrlaget samt b-laget. Jag såg en klänning i helgen på gina tricot som jag så gärna skulle vilja bära. Men jag köpte den inte. dumt gjort. nu har jag inget att ha. kanske blir det en trip till gävle i veckan? vore inte helt fel :)

jag är så himla baksugen, men har ingen aning om vad jag kan baka. Kanske jag ska kolla på ett till avsnitt av sex and the city och göra lite varma mackor och te? :) så får det nog blir.

Kommentarer
Postat av: Lia

ah tack så mkt :D har beställt denså jag hoppas att den är lika fin i verkligheten hihi

2008-10-06 @ 11:25:19
URL: http://bebbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0