kick back, relax.

Det blev inget Rehab ikväll som jag så fint hade planerat. Istället dök Marcus upp hemma hos mig tidigare och vi åt pannkakor med glass. Sedan hämtade vi upp Sigge och kte till alfta badhus och bubblade. nu sitter grabbarna och spelar fifa och jag sitter här och äter nötter. jag hoppas de inte tänker spela hela kvällen. det vore ju döden

Idag bokade Marcus biljetter till stockholm så på torsdagmorgon åker vi. väldigt tidigt. men, frågan är om man orkar med tranan på onsdag iallafall? vore ju himla kul med utgång :)


Kommentarer
Postat av: elsa

klart som fan du gör det! sova kan du göra på buss- eller tågresan ;)

2008-10-28 @ 11:13:02
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0