Godkväll gott folk!

Sådär. då var den helgen över. ja, snart iallafall. Fotbollsavslutningen blev väldigt lyckad igår, enligt mig. Vi var tre lag som hade avslutning så det var fullt på bonden. Det var prisutdelning, mat, underhållning mm.. Underhållningen var i en klass för sig! Vissa blev för full, men någon ska väl bli det med. klockan 23.30 var alla under arton tvungen att gå från bonden. Och det hände inte mycket mer på byn igårkväll så Marcus fixade en bil som kom och hämtade upp oss och körde oss till Alfta. Imorse gjorde jag och Marcus brakfrukost innan jag var tvungen att ta bussen hem till Edsbyn för att jobba. Dagen på gatuköket gick fort, som tur var. När jag slutade kom pappa och hämtade mig, så åkte vi och ävningskörde lite grann. Det börjar arta sig, kan jag lova.

Vad händer ikväll? jag är snart dränkt i plugg. Jag har så mycket som jag borde jobba med. Svenskan ska exempelvis vara klar imorgon. Trist, för jag är inte klar. eller, vår grupp är inte klar. ingen annan grupp heller för den delen. vi får se hur det går vägen. Imorgon är det iallafall bio med klassen :)


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hihi ja, deras lilla familj är så söt :)

2008-10-12 @ 18:22:21
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Caroline

aa , verkligen ett toppenhotell! : )

2008-10-12 @ 21:34:25
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0