Friday evening

dirty dancing soundtrack på LP spelas högt i hela huset. Mamma och jag lagar mat. Henrik och Ida kommer hem och äter med oss ikväll. och 19.00 ska jag och Alice ta oss till Alfta, till Matilda. vi ska på Mary Kay party. Ska bli jätteroligt! :)

Det har varit en jätteskön dag idag. Gjorde klart mitt arbete på individuella valet imorse, kom någorlunda långt när det gäller naturen. Italienskan gick bra och mjuka material ännu bättre. Det var min fredag. jag blev dock väldigt less där ett tag när jag upptäckte vad skolan serverade för mat. gröt. gröt? jag gillar inte skolans gröt. och något som var lite värre var att dom bytt ut osten mot skinka. och det fanns inte ens mjukbröd! phu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0