Det blir vad man gör det till

Slutade 12.20 idag men satt kvar och umgicks med Marie Ewe Lina och Elin. Men nu är jag hemma iallfall. Endast två lektioner idag. Jag sov i Alfta inatt och tog en lite sovmorgon, och hoppade idrotten imorse. sen hade jag bara religion och franska. Meta berättade att vi ska ha prov i franska nästa vecka, och det var inte ett litet prov heller. stor belöning till mig om jag lyckas med det. Mvg i franska även detta år. det är målet. Men jag ska erkänna att jag slappat en del med franskan och ägnat mer tid till italienskan.. fast jag tycker bättre om franska. ju

Jag ska snart ut på en liten fotorunda (: har lånat hem en kamera av Bengt så nu ska jag passa på att knäppa lite kort!

på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0