den efterlängtade helgen

Känns som jag skrev "äntligen helg" typ igår, men det var alltså en vecka sedan. Veckorna går fort! Det har varit en skön dag i skolan med. Började med foto A där jag i princip satt av lektionen eftersom jag inte hade något foto att jobba med. Sedan var det naturkunskap då vi labbade. Fick kika på massa saker i mikroskåp. Intressant! Elin hade exempelvis tjockare hårstrån än mig :P Hade även italienska och mjuka material idag. mjuka material hade jag två gånger idag. var med både första och andra passet. Effektiv! Jag hann göra sex stycken armband tror jag. Bara inte de andra hatar mig pågrund av alla pärlor som gick åt till sex armband. Men Lisa, Julia och Elsa gjorde också många. får trösta mig med det.

Snart ska pappa och jag ner på ön och kolla på bandy. min bror har nämligen cup i helgen, så klart man ska dit och peppa lite! sedan har jag ingen aning om vad som händer. kanske att man ska åka hem och plugga till naturkunskapsprovet? men hur kul är det egentligen att behöva plugga på en fredag? precis.

Kommentarer
Postat av: L

man SKA göra många armband, det är det som är meningen med kursen ;)

2008-10-03 @ 18:29:58
URL: http://englundskan.blogg.se/
Postat av: Elsapelsa

maggan VILL SE EFFEKTIVITET (och kreativitet då, givetvis)! vad tror du att hon betygsätter egentligen? hur man bär sig åt för att trä på pärlan på tråden? ;) nej, det är resultatet som är det viktiga! och sex fina armband (eller tre som i mitt fall), det är självklart bättre än ett!



haha.

2008-10-03 @ 19:25:03
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0