bandycup, pelles och krossade planer

så blev kvällen. ungefär. vi började på ön där det spelades en himla massa bandy. Brors lag vann, men det gick sämre för Edsbyn. iallafall i den matchen vi såg. sen vet man ju aldrig. Träffade på Johan där nere också! Har inte träffat honom på evigheter känns det som! så det var skoj (: efter matcherna gick vi till Pelles. gjorde Elin sällskap. eller ja, vi agerade stammisar och åt för hur många som helst. sen blev jag josse och marie sugna på att dansa, och tänkte därför bege oss mot tranis, men eftersom det brast med skjuts sket vi i det. blev istället bjudna till alfta på ölbastu, av våra kära klasskamrater, men även där brast skjutsen. så det blev inget. himla tråkigt. men vi bestämde att vi ska skaka rumpan imorgon istället. så nu hoppas vi att ingen bangar. men innan det blir det IKEA, shopping och bio :) kanonlördag.

nu ska jag kolla på sex and the city och äta clementiner. jag frågar mig själv hur sjutton jag kan äta mer nu när jag har ätit korv, varma chips, pommes, läsk osv osv.. men kom på att jag är gjord för att äta. typ. det känns som så ibland.

Kommentarer
Postat av: emmich

Tack!

Ja du hittar säkert nån:)

2008-10-03 @ 23:17:47
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0