18.19

nå. vad har jag gjort idag? jag lyckades tillslut få upp Marcus ur sängen och vi gick ner för att göra frukost. jag rostade lite mackor, men Marcus nöjde sig inte med det utan han skulle göra mackor i järn. han satte i sladden och efter ett tag tyckte jag att det luktade ovanligt mycket och frågade vad han gjorde. ja, han gjorde mackor i järn, såklart. vad annars? nåväl, efter ytterligare en liten stund såg jag att det började ryka från järnet och sa att det nog var liiite för varmt där i, och då small det. sladden låg i kläm och smälte sönder. hua.. brandlarmet satte igång typ tre gånger :p

sen framåt tolv kom Jesper och hämtade oss och vi åkte och packade ved. femton säckar hann vi med innan grabbarna blev hungriga så vi åkte till Q8. Sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Bollnäs och gick på stan. Träffade även systeryster.

nu har jag precis packat klart. Marcus och jag åker till Stockholm imorgonbitti. mys :)
det blev inte tranan ikväll. Vi spar oss till lördag. då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0