08.23

Morrn morrn! kände att jag kunde ta lite sovmorgon idag eftersom jag blev klar med mitt arbete på foto A tidigare i veckan. Idag är det fredag, igen. Veckorna går så himla fort! det blir kanske inte en sån där superkul fredag idag med tanke på att jag börjar jobba direkt efter skolan. fram till sent ikväll. men så är det. Morgondagen blir däremot mycket rolig! :)

förresten, idag ska vi kräva att få fortsätta med naturkunskapsarbetet. det på fyra sidor, som vi skulle göra klart på gårdagens lektion.


Kommentarer
Postat av: elsa

vi har en ny uppgift nu, som ska vara klar senast tisdag, så du vet. :p annars får man bara g i kursen.

2008-10-10 @ 09:32:47
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0