13.52

jag...har..tråkigt

Mm, skittråkigt om jag ska vara ärlig. jag vaknade åtta imorse vilket inte alls var populärt, och så fort jag öppnar ögonen på morgon börjar jag tänka så mycket att jag inte lyckas somna om. så det fick bli en tidig morgon framför sommarlovsmorgon med mjölk och jordgubbar. 

jag skulle kunna städa mitt rum, om det inte vore för allt damm och skräp. jag hatar nämligen att dammsuga. fy vad äcklig jag är. jag måste städa. OCH dammsuga. jag ska städa gardroben också. sortera, slänga och spara. så får det bli. match senare ikväll. mot Iggesund. jag har ont i halsen men ska göra mitt bästa. ja, det brukar låta så.

något annat? ja, jag skulle vilja hälsa en grej till min vän elin: ...... KUNG! så, då var det gjort. 
och det sista jag skriver i detta inlägg får bli något om att jag just nu vill befinna mig på andra sidan jorden, där klockan går sex timmar före min egen klocka, där solen skiner och där det finns anledningar till att jag inte förlorar hoppet.

 

Kommentarer
Postat av: Frida

du är snyggast:D

2008-06-17 @ 18:53:24
URL: http://everysongends.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också att du ska vara där.

2008-06-18 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0