18.44

peace and love. jag var aldrig in på festivalområde men känner ändå så mycket glädje. människorna som var inne på festivalområdet måste ha dött av glädje. det är min slutsats.

helt underbart. nästa år ska jag in. aldrig mer ska jag sälja en biljett, som tar mig in överallt under peace and love. nej, aldrig mer. jag hade iallafall hur kul som helst :) bilder finns på westhh.bilddagboken.se

hela min kropp pumpar glädje nu. jag ska snart åka och umgås med världens bästa tjejer. och jag har någon som längtar efter mig. aldrig förut har det känts så bra.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi dog av glädje där inne! :D

2008-06-30 @ 15:35:02
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0