16.53

Jag har inte hängt med på sista tiden. jag har helt enkelt inte fattat att dom gjort om. jag trodde dom raderat min blogg. typ. men nu är jag tillbaka.  ett tag iallafall. det är som sagt lite osäkert hur ofta det uppdateras här i bloggen framöver. Det är sommarlov, och det är nästan helt förbjudet att spendera den dyrbara tiden framför datorn.

jag jobbar på fotbollsskolan denna vecka. det har varit en lång vecka. men imorgon är det (som tur är) slut på allt. jag har just kommit fram till att barn är.. jobbig? krävande? och samtidigt söta på sitt vis. pojkarna i min grupp har, på en vecka, gjort illa sig sjutton gånger var, mobbat en kompis tio minuter i sträck, hällt vatten på en medspelare, slagits och blivit slagen. ungefär. imorgon ska jag vara en himla bra ledare, enbart för att det är sista dagen. jag ska vara så snäll och glad, och hoppas att dom föralltid minns min bra sida, istället för min mindre bra sida.

klockan börjar närma sig 17.00. 17.30 är det samling. 19.00 är det match. jag vet inte om jag får vara ärlig, men ska jag vara ärlig så orkar jag inte spela match ikväll. jag vill hellre sitta i mitt rum och lyssna på johnny cash, måla naglarna i vackra färger och dricka kolsyrat vatten så det kittlas i näsan.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, den där matchen hade vi lika gärna kunnat hoppa över.

2008-06-12 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0