11.43

fredag. midsommarafton. glädjetjut. molnigt. vänner.

finn ett fel!
ja, precis. molnigt är felet. jag ber fortfarande för att solen ska hitta Sverige.

I onsdagsmorse tog jag och min kära vän Elin bussen till Stockholm. Vi spenderade hela dagen på stan och shoppade, shoppade och shoppade. halv sju mötte vi upp Jessika och Gustav, och sedan gick vi tillsammans till kungsträdgården där vi tittade på Sverige - Ryssland. Matchen var inte den bästa och människor omkring oss började flippa ur. Efter matchen gick vi och åt, sedan åkte vi hem till Jessika och sov. Dagen efter åkte jag Elin Jessika och Lollo in till stan igen. Bussen hem till Edsbyn gick 13.00. Elin och jag stod först vid fel utgång, vilket vi upptäckte två minuter innan bussen gick. vi sprang till utgång 31 och där började vi köa för att få kliva på härjedalingen. ja, trodde vi iallafall. Plötsligt ser jag att vår buss åker. jag kollar på tavlan över oss och upptäcker att vi står i kön till ybussen mot Umeå. i ungefär en timme ringde vi runt och kollade med alla bussar och tåg. vi började sakta förlora hoppet, gav bort vårt godis till en uteliggare och begav oss ut för att tröstshoppa. vår räddning blev ybussen mot söderhamn. TVÅ PLATSER kvar. Det blev en trevlig dag, trots allt. och idag är det midsommarafton och jag ska åka och hämta mitt h&m paket på ICA.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0