00.55

this better work out.


kvällen spenderades hos Erika där det blev massor av ben&jerry's och fotboll. såklart. jag och marie hejade på ryssland, men det var SpanienErika som fick skrika och hurra. tyvärr. men det finns annat att tänka på här i livet. som exempelvis peace and love. mamma frågade mig idag om jag var ledsen över att inte vara där, och då kom jag på hur sjukt kul det hade varit att åka! jag hade en biljett. jag hade för sjutton en biljett. Hur som helst, det ser ut som att Erika och jag ska dit på lördag iallafall. bättre det, än ingenting. jag vill verkligen verkligen dit! jag skulle få stå några få ynka meter ifrån håkan hellström, veronica maggio, adam tensta, hoffmaestro, kapten röd mm. Det skulle bli den bästa lördagen på länge, kan jag lova. Så nu gott folk håller vi tummarna på att detta går vägen! :)


nu skall jag sova. imorgon är en ny dag med nya möjligheter.
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh pussa på veronica ifrån mig isåfall <3

2008-06-27 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0