00.05

11 timmar. 11 timmar i stekhuset. ja, det var min dag. jag som inte ens skulle jobba idag.. nu sitter jag här i sängen och lyssnar på david gray och får ont i ryggen. eller, jag har redan sjukt ont i ryggen. någon som vill agera massör? någon..? pratade iallafall med elin alldeles nyss och vi mobiltummade på att fiska imorgon. så imorgon när jag vaknar är det raka vägen mot elin. tänk om vi fick slippa regnet... tänk om! (hoppas väderguden lyssnar på mina böner)

jag hatar nog svensk sommar. säger någon svensk sommar är det första man tänker på regn. eller hur? ja, det spelar väl ingen roll hur mycket jag klagar på vädret. jag har ju inte direkt någon makt som kan styra. tyvärr. åh nu bara babblar jag på. men det är himla skönt det med ibland. att bara få skriva av sig lite.. jag kan ju passa på att berätta något roligt, eller något tråkigt. något tråkigt är att jag bestämt mig för att inte åka på peace and love ( :'< snyft..... ). Något roligt är att jag får mitt h&mpaket i veckan. kläder kan vara lycka. något mer roligt är att jag slutat flagnat (!), och en till rolig grej är att erika kommer hem på onsdag. OCH på lördag är det dansband i jössebo. faktiskt också himla roligt.

nu ska jag sova. och imorn ska jag fiska upp gammelgäddan.
Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Frida

du är så duktig linnéa!:) jag är bra på massage!

2008-06-16 @ 10:21:36
URL: http://eversongends.blogg.se/
Postat av: erika

jag kommer hem i morgon, jag kommer hem i morgon :D

2008-06-17 @ 21:10:01
Postat av: Henk!

VAD FAN SÄGER DU?! INGEN P&L? :( :'(

2008-06-25 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0