what's under the christmas tree

sitter just nu i arken. övergiven av mina vänner. haha. vi är typ fem pers här. alltid något

Bengt bad oss kolla igenom redovsinigsmappen som han ska betygsätta under lovet. det var viktigt att alla bilder fanns i mappen (såklart) och trots att jag inte lämnat in någon halloweenbild sitter jag och lyssnar på musik och läser bloggar. ja, hinner inte direkt sätta ihop en bild nu heller så kanske lika bra att gå tillbaka till skolan? så får det bli.

en julklapp kvar nu bara! bra gjort av mig. jag har nog aldrig varit såhär generös till jul. och som mina pengar försvinner. igår handlade jag julklappar för fleera hundra. mitt konto skrattar inte direkt. men är det jul så är det!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0