värt att testa!

Läste att man kunde skriva ett inlägg om fargadelinser.com och få ett par månadslinser hemskickad, helt gratis? värt att testa iallafall.  Jag har alltid velat testa färgade linser :) Min kompis Marie hade för ett tag sen men det var ett problem att få i dom, så jag har aldrig riktigt vågat beställa. Ska bli spännande att se om det funkar :) Jag vill ha ett par klarblåa. Fast bruna hade varit fint det med! men jag har levt med mina gråa ögon länge nu och försökt inbilla mig att dom är blå. Så det får bli blåa den här gången ;)

testa ni med!

1. Skriv ett inlägg på din blogg om färgade linser och lägg upp en länk till fargardelinser.se
2. Maila sedan länken till din blogg och inlägget till [email protected]
3. I mailet ska du skriva exakt vilka linser du vill ha!
Gäller endast frenshlook månadslinser utan styrka.

Ni måste komma ihåg att kolla noga vilken färg ni ska ha eftersom vissa färgar bara fungerar på bruna ögon :)

     läckert va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0