The new year.

2008. Det finns mycket jag skulle kunna säga om det året. Hur jag har förlorat, och hur jag har vunnit. Hur jag tillslut, bland alla dimmiga dagar, hittade mig själv och accepterade. Jag kommer ihåg förra nyår, då vi stod där på parkeringen och skålade. Och vi visste att om vi klarade detta skulle vi klara vad som helst. Kanske blev det så. Kanske blev 2008 lite av ett kämpar-år.

Igår tog jag och Alice våra sparkar och åkte ut mitt i natten. Vi satte oss högst upp på en kulle och såg ut över allt. Vi konstaterade att vi egentligen inte vet mycket. Vi vet att vi har ett liv och att vi lever här och nu. och det är det som räknas.det behövs inga krusiduller och konstigheter för att förstå det. Det var där på kullen vi bestämde att 2009 blir året.

  


Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Lalalalala hejhej!



KRAM

/ www.mramin.blogg.se

2009-01-02 @ 20:15:14
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejhej jätte fin blogg du har :)

2009-01-02 @ 20:26:57
URL: http://hsjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0