Superhuman

Igår åkte jag Alice och Marie ner mot celsius, mötte upp Erika Elin Sara Erik och Robin och sen var det dags för niornas spex. Visst fanns det scener då Alice och jag höll på dö av skratt, men inte en chans att det var bättre än vårat. frågan är om någon spex någonsin kommer vara det? ;)

hur som helst, efter spexet försökte jag Alice Marie och Elin på lite luciavaka hemma hos Marie. munkar julmust och filmer. men det gick inge vidare. Alice satt och skrapade ögonen och var allmänt trött så hon och jag gick hem i kylan. Vaknade för en stund sen, vilket betyder att jag missade lucian idag på skolan. Men det var skönt med sömn. nu ska jag kolla vad Elin har för sig. Och ikväll ska jag jobba. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH. 5 timmar bara. om det kan vara bara på ett gatukök.

later.
och jag är helt såld
Chris Brown - superhuman
repeat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0