fit for fight.

Sådär. dålig uppdatering från min sida på sistone. Jag har haft en del plugg att stå i och sen har jag även jobbat nästan hela helgen. jobbade i fredags och kom hem ungefär 04.00 på natten. skapligt död. men det var bara att kliva upp dagen därpå och öppna gatuköket. Sånt e livet!

ni vet att jag lovade mig själv en belöning eftersom jag har varit så duktig i skolan ;) Så igår klickade jag hem ett par skor från h&m. Längtar redan efter dem!

Sen har det väl inte hänt mycket mer. gjorde klart engelska A idag också. superskönt! fick även tillbaka ett svenska arbete med toppbetyg. och sen fick jag mvg på körkortsteoriprovet. yeah. nu blir det varm choklad med mamsen.

Hejsvejs och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0