Engelska A = avklarat

Har legat i sängen från sju och kollat på tv. nu lyckades jag hamna framför datorn istället. congrats Linnea.

Idag hade jag betygprat med Pia, min lärare i engelska, vilket betyder att jag och engelska A har ett avslutat förhållande. Så skönt. Imorgon har vi sista provet i idrott och hälsa A och sedan hoppas jag på ett avslut där med. Nu längtar jag efter jullovet!

Idag köpte jag förresten julklapp till pappa. Åh. första året jag verkligen känner mig storstolt över min julklapp till pappa. det brukar alltid vara det svåraste uppdraget; att hitta något till pappsen.

Nu ska jag gå och plugga det sista på idrottsprovet. eller jag, slumra igenom orden och sidorna. såhär sent är det nog inget som fastnar iallafall. Wish me good luck!

Natti


Kommentarer
Postat av: Elin!

vi har idrott, och ett till prov i vår också gullet ;)

2008-12-10 @ 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0