En dryg lista

Jag är: Linnea Helené Matilda Westh
Jag gör den här listan för att: jag har tråkigt och väntar på maten
Jag sover: när jag är trött. helst med M
Jag blir glad av: Marcus, vänner, familj och peengar
Vem kramade du senast? Alice
Vad sa du senast? Nej
Gröna eller röda äpplen: båda men helst gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? är expert på att hålla det inne, men Alice brukar få lyssna på mina problem. Annars Marcus eller mamma
Vad skulle du behöva nu? jag skulle behöva någon som städar mitt rum
Har du snygga skor? OM jag har!
Vilken tid gick du upp idag? 08.09
Vad var det första du sa imorse? klockan tio (mamma frågade när jag började)
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? nej
Vad såg du senast på tv? Änglagård - andra sommaren
Kan du spela fotboll? Absolut.
Senaste personen du skickade sms till; Syrrans kille
Senaste personen du fick sms av/vad står det? ja, Peter då som svarade på mitt sms. "jag ska tänka på det :P ja, hade varit skoj om ni hängde med"
Senaste personen som ringde dig; Elin
Senaste personen som fick dig att skratta; Anders Borg?
Senaste personen du pussade: Marcus
Senaste personen du hörde sjunga: Anders Borg
Senaste personen som trampade på din fot: ingen aning
Senaste filmen du såg: Änglagård - andra sommaren
Senaste låten du lyssnade på; Lyssnar på Johnny Cash just nu
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jaaaa
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vad åt du senast? En pepparkaka
Har du fått någon komplimang idag? ja
Vilka språk pratar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Minns du dina/din musiklärares namn? Jaa
Hur bra är din syn? sådär. äger ett par brillor
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ja, om dom inte åt upp mig
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? too bad for you!
Har du varit utomlands och isåfall var? ja. Spanien tre gånger, Cypern, Tjeckien, Polen, Turkiet två gånger, Kreta
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? ja, det tror jag
Var är dina syskon just nu? Jadu, Jennie är nog hemma i Bollnäs och Henke kanske jobbar?
Vad var den senaste drömmen som du minns? att ALL snö var borta
Vad ska du göra i helgen? Jobba, mysa med M
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Har en iPhone så funkar inte riktigt att kolla på det fjärde eftersom konversationerna spars i olika mappar
När var du riktigt sjuk senast? riktigt sjuk? nian tror jag
Vad finns i din bakficka? har långkalsonger på mig så finns ingen ficka
Har du färglinser? nepp
Vad gjorde du klockan 2 inatt? jag sov min skönhetssömn
Vad är det första du gör på morgonen? kissar tror jag
Vad ska du göra efter det här? äta, sen hard work på gatuköket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0