1813

Nu har jag testat alla möjliga headers men tror jag valt en nu. simpel, elegant och ja, rätt.

Idag slutade jag tidigt i skolan och gick direkt till badet och la mig i solariet. Hatar att man bleknar med snön. Så lite färg piggar upp vardagen. i promise you. när jag kom hem satte jag mig ner och pluggade och jag är äntligen klar med etikarbetet som ska in imorgon. Får se om det blir lite finslipning imorgon. sista minuten liksom. Snart ska jag sätta mig ner och plugga alla ord i italienskan som vi fick i läxa tills imorgon. detta är det absolut sista som händer innan jul. innan jag ska sätta igång med glosorna tänkte jag baka lite med mamma. Grrr. julgodis ftw.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0