1607

Lovet har varit superbra hittills. jag har hunnit med att fira julafton och träffat släkten och sen har jag spelat så mycket nintendo wii att min rygg är stelast i världen och jag har träningsvärk som jag aldrig haft tidigare. det är sant. igår när jag jobbade på folkan kunde jag knappt öppna dörrar för min arm värkte så mycket. haha, otränad tjej. Ja, jag jobbade som sagt både juldagen och annandagen. och nu väntar jag i princip bara på nyårsafton!

och förresten. det blev ett litet missförstånd mellan mig och mina älskade skor jag klickade hem. 3 leveransdagar, kanon tänkte jag men icke. det är ju för sjutton röd dag fram till nyår typ. haha.. ber en bön för att jag ska hinna få dom.

nu ska jag äta choklad och kolla på karate kid. fick boxen i julklapp så nu kan jag kolla nääär jag vill. karate kid är ju som sagt mina favvo filmer! ikväll ser det ut att bli en lugn hemmakväll. inte som jag planerat men det får gå an.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0