1517

Okej. taskig uppdatering från min sida men det är mycket som skall fixas innan jul. jag har iallafall nästan fixat alla julklappar! Jag Marcus Jens Elin och Alice var till Gävle i lördags och det var väl meningen att jag skulle försöka få undan alla då men ni vet själva hur det är. Det är ju alltid liiite roligare att shoppa till sig själv. eller?

Helgen har varit helt underbar. konstigt nog med tanke på att jag jobbade både fredag och lördag. Men den lediga tiden spenderade jag med Marcus, och det är aldrig fel! Igår drack vi varm choklad och låg i soffan hela dagen. Parfait!

Michaela och jag har varit duktiga idag och suttit kvar på skolan och skrivet på vår argumenterande text som ska in på torsdag. Det går framåt iallafall. Ska skicka in för respns ikväll och hoppas få tillbaka det imorgon så jag kan få detta undanstökat. Och nu kommer strax Johnny vilket betyder att jag får reda på betyget i körkortsteorin.

later.

Kommentarer
Postat av: Elin

torsdag? fredag är det väl??

2008-12-15 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0