1311

imorse började jag klockan tio. sovmorgon för min del. klev upp och satte på hög musik, duschade och gjorde frukost. och sedan promenerade jag till skolan. första lektionen var naturkunskap då vi åt godis och visade dolda talanger med håcke. ja, han kunde sätta fast sitt eget öra i örat (fråga mig inte hur) och sedan sa han något coolt som "rock and roll" och örat liksom flög ur örat. haha. låter virrigt. han försäkrade om att det var ett glasklart partytrick! Vi andra i klassen hade väl direkt inget att komma med. ska vara Alice och jag som kan rulla på tungan då! Haha

klockan elva väntade julavslutning med sång och fika. det bästa där var nog Anders Borg, min geografilärare, som sjöng en låt om en kamel. eller ja, jag vet inte om man kan kalla det sång. vrål kanske passar bättre? bra var det iallafall.

så nu är det jullov. och jag är jätte uttråkad. sjukt, huh? det är ju nu man borde ha tusen saker att göra som man inte annars hinner med. men nejdå, nu sitter jag här och gråmar mig över att allt är så tråkigt. klockan fem ska jag jobba också. som pricket över i:et liksom. fy sjutton.. bra är iallafall att jag jobbar med Alice och Elin.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0