1139

Morrn Morrn! nu är det inte länge kvar till julafton alltså.. som jag längtar! det roligaste är att Jennie och Peter ska fira med oss iår. Sen längtar jag ju såklart till att få träffa kusin Wille! (och såklart mina 20 andra kusiner ; ) )

Framåt 00.00 inatt tog Alice och jag sparkarna och sparkade ner till trekanten och umgicks med Alex och Robin. Och vi kom på att spark är en himla fin uppfinning! när vi väl skulle hem sen kring tre tiden var det vara vi och typ hundra plogbilar ute. dom var verkligen överallt. och fort körde dom också. fast det gjorde Alice och jag meed ;)

nu blir det nog en liten promenix. sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0