you better hope you're not alone


Hösten står i dörröppningen, trots att augusti månad inte nått sitt slut. Sånt är deprimerande. Men som någon en gång sa; varför slösa energi på något vi inte kan påverka? Jadu.. varför gör vi det? Jag är iallafall mästare på att haka upp mig på saker jag vet att jag inte har en chans att påverka. exempelvis på att skolan börjar den 25. Jag vet inte varför jag gruvar mig så mycket som jag gör. Det kan ha att göra med att jag inte känner mig redo än. Men å andra sidan får jag väl se till att bli redo innan klockan 13.00 den 25 augusti. Lite roligt ska det ju ändå bli att få tillbaka rutinerna.

När jag läste mitt horoskop imorse slog det mig att jag är alldeles för dålig på att visa mina nära och kära vad dom faktiskt betyder för mig! Nummer ett på förbättringslistan: visa mer kärlek till dina nära och kära. dom förtjänar det!


Kommentarer
Postat av: elsapelsa



börjar vi kl 13? :O

2008-08-12 @ 12:17:08
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0