vinst!

vi spelade match idag mot Ljusne, och vi vann! sån fruktansvärd skön vinst :) 4-0 blev det. fick spela back idag också, och det gick bra det med. nu fortsätter vi såhär tjejer!

ikväll kommer tjejerna hit och myser. var så längesen jag träffade dom. igår iofs, men det var på skolan. så det räknas inte! pappa och jag bakade tidigare. så jag hoppas ni är sugna flickooor ;) nu har jag städat rummet. eller, jag städar väl fortfarande. inte nu då.. behövde en paus. nu ska jag fortsätta. garderoben ska också städas lite. skorna ska ställas upp vackert, jackorna ska hängas upp och väskorna ska stå prydligt!

imorgon ska jag jobba. och plugga. och plugga ännu mer.

later. puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym



säg någon gång vi inte är det?

2008-08-30 @ 16:49:53
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0