regndag.

jag sov elva timmar inatt. ganska bra gjort för att vara mig. somnade till the notebook igårkväll. alltså, den filmen går att se om och om och om igen. jag älskar den alltid lika mycket, jag gråter alltid lika mycket.

det är de sista dagarna på lovet och paniken börjar sprida sig i kroppen om att man inte hunnit gjort något. jag vill helst göra något varje dag fram till den 25. men jag förstår inte hur det kan finnas så lite att göra i denna by. Helt öde. jag antar att man får vara nöjd nu och stå ut dom sista dagarna på pelles..

nu ska jag tjata på mamma att skjutsa mig till alfta. det vore lättare med eget körkort.

Kommentarer
Postat av: angelica

taack så mycket :) och jag älskar oxå the notebook, det måste vara den härligaste filmen som har gjorts :P

2008-08-13 @ 11:15:02
URL: http://angelicasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0