uppladdning inför andra året

"nästa gång vi ses Elin, då har vi börjat skolan igen"
sista repliken innan jag lämnade gatuköket ikväll. rejäl överjobbning. eller ja, 2,5 timme. nu luktar jag lök, dressing, hamburgare och ost och alltihop. det är väl något fint med det också.

igår var det fest i viken, som sagt. trevlig kväll med trevligt folk. ja, det blev en fin avslutning på detta sommarlov. det är ju helt sjukt egentligen, att vi ska börja skolan imorgon. jag sitter fortfarande och väntar på finvädret. jag väntar på att få åka till frostkilen och bada. jag besökte inte ens leksands sommarland ju. himla dåligt.

nu kommer snart M och då blir det mys och filmtittning. vi hörs imorgon när första skoldagen är avklarad. i och för sig går jag en timme imorgon. men en timme i skolan, det är alltid något.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0