update


Lurade med mamma till Bollnäs idag. Lyckades hitta det mesta jag letade inför skolan. En ny fräsch kalender också. och den ska inte, som förra skolåret, ligga i väskan hela dagarna. nej, nu ska den användas :)

jag har precis kollat klart på några avsnitt av sex and the city. jag kommer ihåg för några år sedan då jag tyckte att det var den sämsta serien i världen, typ (det värsta var att jag inte sett ett avsnitt). nu älskar jag serien! tokbra. Ska försöka lura Marcus till att se några avsnitt ikväll. Nu ska jag bada och lägga ansiktsmask :) skönt!

Kommentarer
Postat av: Elsa

yes, det hade jag! kikade på dom gråa för ett tag sen, men dom var slut när jag tänkte beställa så då blev det dom svarta. men ska jag vara helt ärlig så var det bra att jag såg att du också hade beställt dom nu, för då hade jag en anledning att dra in min order... :p har egentligen inte råd att köpa nåt sånt nu när jag ska fixa ny mobil och andra teknikprylar, och så tänkte jag fixa den där frisörtiden jag skjutit upp... mitt hår vill bli lockigt så fort som möjligt! och så klippning på det, så det drar ju iväg.



så jag får helt enkelt nöja mig med att dreggla över dina (och hoppas att jag hittar något ÄNNU snyggare senare). ;)

2008-08-20 @ 18:12:55
URL: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0