Stockholm

Sådär. Nu är jag hemma från Stockholm. Det har varit en helt underbar helg! Kom fram i torsdags då vi gick på stan hela dagen, sedan åkte vi till lägenheten och lagade mat. Det blev alltså en väldigt lugn dag. Fredagen var vi tillbaka på stan. Elsa Anders Jens och Sara kom ner under dagen också, så klockan åtta samlades alla på restaurangen Rice och åt mat innan det var dags för bio. Jag Erika Marie Elin och Marcus såg barnhemmet, medan dom andra såg en annan film eftersom biljetterna till barnhemmet var slutsåld. Barnhemmet.. usch. Värsta filmen jag sett tror jag! Jag satt spänd med en hand för ögonen hela filmen. typ. I fredags var det ju 08-08-08 och hela Stockholm festade. Stureplan var som ett människohav! Lördagen vaknade vi och drog in till stan en snabbis innan det var dags att åka hem och börja fixa iordning inför kvällen. Inför Lars Winnerbäck! Vilken kväll. Lasse dör aldrig! allt som behöver sägas. Igår åkte alla hem, men jag och Marcus stannade en natt till. Vi har tagit promenader runt Stockholms gator, ätit middag och fikat i gamla stan. Bästa helgen på länge. Jag vill tillbaka!


Nu väntar match mot Mohed. 16.50 är det samling på ön. Wish us good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0