sommaren 08 på pelles = avklarad.

så. sista dagen avklarad på pelles sommarschema. avklarat! framöver blir det bara helger. någon gång då och då.

trots att det blev alldeles för mycket rosé och smultronvin igårkväll, vaknade jag och mådde jättebra! tur det eftersom pelles väntade. inte världens roligaste grej att stå framför ett stekbord bakis. det ska ni veta. trots att jag fick i mig lite för mycket av det goda igår hade jag jättetrevligt! :)

Alice pratar om att hon kanske ska gå inriktning språk istället för samhälle. det vore något. jag blir superduperglad om hon bestämmer sig för språk. Hon och jag ska bli världsbäst på Italienska då. det är en sak som är säker! ja. hur som helst får tankarna om skolan mig att må lite sådär. visst, det ska väl bli skönt att komma tillbaka, det ska det. men vad händer med att vara vaken hela nätterna och inte bry sig om morgondagen? det är ändå det som är spännande.

nu måste jag gå och lägga mig. har ont i ryggen och jag blir snart supertrött.
Bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0