sista lördagen

.. och jag har blivit uppskriven på schemat just denna vackra dag. det ni. så idag blir det jobb fram till 18.00. fast efter jobbet blir det festligheter för hela slanten. sista lördagen! sista...

igår när Marcus och jag vaknat och ätit frukost (lunch) skulle jag gå en promenad med deras hund, Molly. Härligt, tänkte jag, det är så mysigt att gå med hundar. så långt kom vi dock inte. Hur bra måste hunden känna den som håller kopplet, egentligen? räcker inte ett halvår? När vi kommit över vägen och ut på grusvägen, som vi så fridfullt skulle gå efter, tvärstannade hon. och där stod hon. fram till att jag sa något med att vi skulle gå hem igen, då blev hon genast väldigt springsugen. ja, bara att konstatera; det är något fel på mig. Men det här ska vi lösa Molly ;)

jag är så himla trött nu. dåligt gjort att stanna uppe till tre när du ska upp och jobba tidigt, Linnéa. Aja, några liter cola under dagen och jag är back on track. Men hörrni, om det hugger fruktansvärt mycket i magen då? ajaj.. jädrar. den krampar! aaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0