fredagkväll i Alfta

Godkväll! jag undrar hur kissnödig man kan bli, innan man kissar på sig. nu är jag jättejätte kissnödig, men inte tillräckligt för att kissa på mig. så då skulle jag kanske kunna bli dubbelt så kissnödig, innan jag kissar på mig? ja, det tåls att tänka på. tänker dock inte testa.

Marcus är ute och spelat fotboll med hans lillebror och hans kompisar. jag är en sådan tråkmåns och stannade inne framför tvn. lite varmare här. och med tanke på att vi suttit ute i 90 minuter och sett när Alfta spöat Viksjöfors i fotboll, så får man stanna inne trots att det är fotbollsmatch på gården, utan att behöva bli kallad tråkig. ja, så måste det vara.

nere väntar dip, morötter, gurka och godis. men det får inte ätas innan Marcus spelat klart. himla typiskt...

jag tänkte att jag skulle bestämma en film vi kunde se ikväll men jag vet inte några bra filmer längre. görs det fortfarande bra filmer? kan inte någon bara rekomendera en bra film =)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: lissie

titta på the bucket list, den är (enligt mig) skitbra!

2008-09-05 @ 11:42:05
URL: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0