everything you need is already inside

åh åh åh. det är så fint att leva!

måste bara få ut lite. trots att det blåser som sjutton, regnar och är grått, och trots att läxor existerar mår jag bra. tänk ändå vad vi människor har stor makt. och tänk att vi har ett eget liv att styra. ja, tänk er ;P

idag hade jag min första lektion i Italienska. Meta proppade våra huvud full av italienska ord så jag glömde franskan där ett tag. men som tur var kom den tillbaka på cykeln hem från skolan. pjuuu... Meta började även prata om att vi måste försöka komma iväg till Italien nästa år då vi lärt oss lite, och kan kommunicera med människorna där borta. Så min högsta önskan just nu är att få åka till Frankrike i vår, och till Italien nästa år. tråkigt att jag inte är lika positiv till alla ämnen i skolan, som jag är till franska och italienska. Matten exempelvis. Tänk om jag var lika intresserad av det som språken. då ni! Men alla har väl sina favoritämnen, antar jag.

ikväll ska jag ha hälsokväll med killen jag är kär i. vi ska dippa grönsaker och kolla på film. och imorn är det heeelg!
fotbollsträning nu. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0