Ensemble, c'est tout.


Matchen igår gick inte som planerat. så ni vet. Men men.. bara att tagga till nästa match. Efter matchen kom Marcus och gjorde mig sällskap. Vi bestämde oss för att åka till Statoil och köpa lite morötter och dip. och så blev det. plus typ hundra andra grejer, bara för att Marcus måste provsmaka allt som finns! Jag hade bestämt film så vi såg Ensemble, c'est tout. Jag älskar den filmen! Det gjorde dock inte Marcus..

När vi vaknade imorse åkte vi till IP och solade och när vi kom hem gjorde vi jättegod mat! Sen var det dags för mig att träna. Efter träningen blev det avskedsfika för Frida som ska flytta till Skövde och plugga. Hon ska lämna oss! Men vi hoppas iallafall att hon får det kanonbra där borta! Vi får försöka klara oss utan henne.

Nu ligger jag efter i planeringen. Måste klä på mig och sen hoppa på cykeln. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0