dimmiga dagar


Godmorgon! idag fick jag lite sovmorgon. Det sitter aldrig fel. speciellt inte med tanke på igår då vi kom hem från hudik halv tolv. det är för sent för mig! börjar denna dag med utegymnastik. vet inte riktigt vad jag týcker om det. mest jobbigt. inne hade suttit bättre. hur som helst. idag går jag till 12.20. skulle egentligen gått till 14.00, så det känns skönt :) efter skolan tänkte jag cykla vidare till IP och sola. jag känner mig så blek detta väder!

Idag har vi som sagt engelska uppsats (!!!!!!!!!!!!!). jag kommer max ihåg tio engelskaord. och av dom kan jag inte ens bilda en mening. frågan är om jag klarar av att skriva en hel uppsats. huh.. första testet att klara av!

ha en bra dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Martina

SKÖNT ATT HÖRA! :D

2008-08-27 @ 14:15:12
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0