björndödare, tequila, P2. och max. såklart.


Igår eftermiddag ramlade det in ett sms i min telefon där frågan om jag ville med på tranan ställdes. och så blev det. Kvällen spenderades på tranan med massa härligt folk. Det var verkligen superkul! och det är lite farligt att det är så enkelt att göra av med pengar. hur som helst fortsatte kvällen långt in på natten. efter måltid på max åkte vi för många hem i en bil mot lägenheten som bjöd på efterfest. väl på efterfesten bjöds det på tvspel, kycklingvingar och bad i badkar. Framåt fyra började jag och Marcus promenera hemåt för att sova, pissblöta. och med ett stop vid den underbart söta fontänen mitt i Alfta för ännu ett bad. Vilken kväll!

Nu har jag precis smällt i mig massor av pannkakor. det är bra uppladdning innan träning! ;) fotboll i ösregn. varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0