att unna sig en present

Det blev tranan igår. Det var ju inte planerat. Marcus hämtade upp mig och vi åkte mot Alfta där förfesten hölls. En riktigt lyckad kväll blev det iallafall! Och vad hände med pengarna som jag så moget ska hålla koll på? ja, det är frågan. Vaknade till barnkanalen imorse och fick frukost på säng av världens bästa. För bäst är han. Det ska man itne sticka under stolen med ;) Framåt fyra åkte jag Marcus och Jesper till Rehab i alfta. Jag solade medan grabbarna grus badade. Sen blev det även lite badning för min del. Mycket skön dag :) Nu väntar fotbollsträning på ön.

Jo, imorse när jag låg halvdöd i sängen kom Marcus upp med en liten present åt mig. Mitt läppglans! Eftersom mitt andra läppglans försvann unde Björn Rosenström var jag bara tvungen att beställa ett nytt då det endast kostade 99 kr. Supermega bra. Beställde från bellme.se. sjukt snabb leverans också :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0