23.13

Jag lever! Jag skyller denna bloggtorka på Pelles, eller vädret. Eller på mig själv. Jag har, som ni förstår, jobbat på Pelles hela sommaren (inte varje dag då....). Jag vet inte hur man ska förklara Pelles. Pelles är Pelles. Kommer alltid vara Pelles. Hur som helst. Frågan jag ställer mig såhär ca tre veckor innan skolan börjar igen är; Var tog sommaren vägen? Sommaren har varit alldeles för lite sommar för att jag ska vara redo för skolan. Jag tänker inte berätta om sommaren som varit utan jag tar det härifrån. Bättre uppdatering lovas! :) undantag i helgen då jag Marcus Erika Elin Marie Elsa Anders Jens Sara Erik och Peter ska till Stockholm. Det är ungefär det sista som händer i sommar så denna helg ska jag verkligen ta vara på. På lördag väntar Lars Winnerbäck! Helt underbart :)

Nu ska Marcus och jag äta nattmat, sen sova. bussen mot Stockholm går tidigt imorgon. Närmare bestämt 08.00 från Bollnäs buss station. Så, Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0